Minikkelebegim13 Allah etmesin asko cansın 😘 beraber az beklemedik ben hamile kalinca benimle beraber benim kadar sevindiniz hepiniz bende cok istiyorum sizin gebelik haberinizi almayi cok dua ediyorum inaniyorum olacagina 🥰 Rabbim esini basindan eksik etmesin olsun her fırsatı dgerlendir benim esim oyle mesafesi uzak bi isi yoktu ama cok yoruluyodu bazen gözlerini acamiyodu yorgunluktan garibim bakma ben 6. Ay kaldigima belki daha erkende olurdu da 2 3 ay hep yumurtlama kacirdim nasip deyip gectim hep en son her firsati dgerlendirdim gece gunduz şansa yumurtlama haftasonuma denk gelince adami ise göndermedim isimiz var diye 🤣🤣 birazda bana calis dedim de karsiligini aldim sukur 🤣🥰 darisi sana