Damlaalyz _ruyaninannesi_ Ben bir şey yapmayı düşünmüyorum veya hediye de almicam zaten eşim istemiyor masraf yapmasın boşuna kafasında. Ama kendim için gratise götürdüm eksiklerimi aldım geldim bugün hediye olarak sayıyorum dedim😂 Bu ayın basinda Evlilik yıl donumumuzdü bişey yapmamıştık zaten yemeğe falan gidelim dedik bir türlü olmadi artık çokta önemsemiyorum açıkçası zaten istediğimde istediğim oluyor yeter
Humeyranin _ruyaninannesi_ benim içimden bir şeyler yapmak gelmiyor, eşimin de gelmiyor dolayısıyla. Ya da tam tersi ☺ Ama eğer bir şey yapmak isteseydim ona güzel bir saat alırdım.
_ruyaninannesi_ ♥️ Seni her gün daha çok seviyorum. Gözlerim kapalıyken bile seni görebilir ve sevgimizi kalbimin derinliklerinde hissedebilirim. Seni her hücremle seviyorum. Biricik sevgilim, Sevgililer Günün kutlu olsun♥️!
Minigiim-vebenn52 Bende lohussyım bişi yaomicam ama hediye alasım var ne alsam diye düşünüyorum çünkü doğum gününde de bişi yapamadım bir haftalık lohusaydım
_ruyaninannesi_ Minigiim-vebenn52 akşam çocuklar i uyutup dizi keyfi yaparız düşünüyorum hediye alicam ama bnde bilmiyorum ne alacağımı dışarıda çıkamıyorum çocuklar var bebiş var birine bırakmam lazım 🤷
ebruliii96 _ruyaninannesi_ tudors da erkekler icin gömlek var 1 alana 1 bedava kampanyasi var 2 gomlek 400 tl ye geliyor bakabilirsiniz fikir olsun
izobellaaa-_- _ruyaninannesi_ aynen eşime de diyorum hiç sevmiyorum sakın diye kaynanamlar vs onlar da çok düşkün böyle şeylere süpriz yapınca falan sinir oluyorum çok saçma ama içimde yok ya😂
Adenala _ruyaninannesi_ Bacım domates işte renk versin diye 😅 bugün bu resimle post açtım bayanın birisi hiç komik değil yemin ederim yazmıştı napim arada gülek yani hep kaos kavga olacak halimiz yok ya 😂😂😂