Miracleee evet sancı geldiği an zıplamak gerekiyormuş topun üstünde aklında olsun hastanede sancı çekerken 🫶🏻 ben kendimi normale adapte etmiştim tüm hazırlığımı yapmıştım ama nasip olmadı hayırlısı olsun çok şükür sağlıkla kucağıma aldım tek sıkıntım sezeryan izi geçmiyo işte normal dikiş izi geçiyo bi süre sonra