Bugün çatı muayenesi oldum ve hiç hissetmedim. Hiç canım yanmadı. 3 saniye sürdü sürmedi. Ama çıkıp eve gelirken biraz sanci çektim hala da çekiyorum. Beyaz akintim gelmiş bir de. Bunun sebebini anlamadım. Nişan filan olur mu böyle. Bu arada 36 haftadayim. Kimse korkmasın yani çatı muayenesinde korkulacak hiç bisey yok.