Yagmurakyurek Rabiacyrn17 Allah’ın izniyle birşey olmz bende çok normal istiordum ama mecbur giriorum
Rabiacyrn17 Yagmurakyurek olsun olumlu düşünün olumlu olsun her şey sizin için hayırlı olam buymuş sonucunda kucağınızda bebişinizle çıkacaksınız ne güzel 🥹
Rabiacyrn17 nurikbal_06 bende bugün o umutla gittim eşime diyorum ki fırumda okuyorum sancısı olmadan gidip nst de sancı açılması olanlar var belki benimde olmuştur 🤣 her gün aynı umutla gidiyoruz ama eller boş geri dönüyoruz 🥲 ne mutlu size valla çok sevindim yolun yarısını amlamadan geçirmişsniiz bileee🥹
nurikbal_06 Rabiacyrn17 Aynen öylee oldu ,1 aylık olduk bile 🥰 Sizede hayırlı kolay doğum diliyorum sağlıcakla kucağınıza alın insAllah
dodu0207 Rabiacyrn17 aynısını yaşıyorumm yaa 39+3 bugün sadece rahim ağzım yumusamıstı dün kontrolde yarın da gidicez bakalım inşallah elimiz boş dönmeyiz
Ikimelekannesi_ Rabiacyrn17 tam 40 haftalık olduk sadece toplandığı zamn snci oluyo bide bel ağrısı var.yarin kontrolüm var bakalım ne olacak
Yagmurakyurek Rabiacyrn17 çok kötüyse ben nasıl yazicam peki😀 kimseyi korkutmak istemem kötüyse hiç cevap yazmiycam bilgin olsun🫢🫶 kendime gelince iyi geçtiyse post bile paylsrim 🤣🧿
Rabiacyrn17 Minikfasulyem_26 ilk defa duydum ama açıklık muayenesi öyle burda anlatıldığı kadar korkunç ağrılı bi şey değil bence
Rabiacyrn17 _annee hiç bilmiyorum inanın sürekli merdivem inip çıkyorum yürüyorum hurma yiyorum ama yok yani
eda006 _annee genelde sancı açılma yapar hiç açılman yoksa haftası da dolduysa suni sancı verilir açılma olması için. Sancın olmadığında nst’de otomatikmen açılman da eş değer olmuyor
Rabiacyrn17 nurikbal_06 yaa hayırlı evlat olsun inşallah darısı bize ☺️ açılma için özellikle yaptığınız bi şey var mıydı acaba bir de doğumunuz nasıl geçti kesiniz oldu mu
nurikbal_06 Rabiacyrn17 geç oldu kusura bakmayın, açılma için bişey yapmadım hastaneye yattıktan sonra hızlandırmak için squat ve bol bol yürüdüm odada plates topu da vardı onda da zıpladım, kesigimde oldu tabi ama dikişler beni çok zorlamadi
Yeliz3503 Rabiacyrn17 bizde 39 haflık olduk bugün düzensiz hafif sancılarım oluyor geçen hafta gittiğimde bebek kanalda dedi doktor ama halen tık yok yani artık pisikolıjim alt üst 9 ay 90 yıl gibi geldi bazen gelsin artık die ağlıyorum sonrada isyan ettiğim için pişman oluyorum.
Rabiacyrn17 Yeliz3503 bende aynı öyleyim eşim her akşam ağlama krizlerimi sakinleştirmeye çalışıyo ama cidden zor bi psikoloji gelmedikçe bi belirti olmadıkça daha çok stres oluyoruz sizin yalancı sancılarınız varmış düzene girer belki bende o bile olmadı hiç
Yeliz3503 Rabiacyrn17 Evet oluyor ama kimin önce doğum yapacağı belli olmaz bazen sancısız da olabiliyor ilk hamileliğimde sancısız 37.haftamda doğum yaptım umarım biran önce sağlıkla alırız kucağımıza💓
Esrasnyz23 Rabiacyrn17 ben doğum yapan birinin paylaşımını okumuştum tavsiye olarak ananas yemiş bolca ilişki ve sonrası sıcak duş yapmış o şekilde işe yaramış bende 28 haftalığım birde bol bol yürüyüş dedi işe yarar mı faydası olur mu bilmiyorum ama yinede söylemek istedim
Mln Rabiacyrn17 bebeğin kafası aşağı inmiş mi dedi bana da dün öyle dedi de kafası iyice aşağı inmiş diye bu doğum hemen olur mu demek acaba
Rabiacyrn17 Mln evet 32 den beri baş geliş pozisyonunda kafası aşağı da bende hissediyorum zaten ama doğum hemen başlamaz