Rabiacyrn17 Bugün 39. Haftama girdim doktor kontrolüm vardı ne sancı ne açılma hiç bi şey yok ne zaman gelir bu bebişş benim gibi olan var mıydı ? Bi anda mı gelir sancı
Ennurr Rabiacyrn17 Biz 40+1 olduk daha dün başladı sancılarım düzenli bile değil açılma hiçbir şey yok ilk doğumunuz mu olacak benim öyle de acaba ondan mı bilmiyorum böyle olması
cptrhb Rabiacyrn17 37 haftalığım 1 hafta önce nişanım geldi kasılmalar desen tonla altta baskı ama doğuma dair gelişme yok
Derinnmom Rabiacyrn17 39+1 2 cm açıklıkla geziyorum, çok ağrım var bacak arasında kasıklarda. Sende yok mu o tarz ağrı?
Rabiacyrn17 minnoskonunannesi yaa benim 32 den beri aşağıda ama doğuma dair bi belirtim yok henüz sizin doktorunuz ne diyor 🤣
Rabiacyrn17 minnoskonunannesi 3 günde bir kontrole gidiyorum her seferinde hadi açılmışımdır inşallah diye ama tık yok 39+3 te tekrar gidicem bebeğimde yerinden memnun sanırım 🤣
Mln Rabiacyrn17 bebeğin kafası aşağı inmiş mi dedi bana da dün öyle dedi de kafası iyice aşağı inmiş diye bu doğum hemen olur mu demek acaba
Rabiacyrn17 Ennurr evet ilk doğumum olacak benimde doktorumda açılma göremeyince ilk mi diye sordu ondan mı kaynaklı acaba
gokyuzununogrencisii benim ilk doğumum 40+1 de olmuştu, şimdi 38 haftalık hamileyim bende de bir şey yok 🧸🙋🏻♀️😂 aradan 5 buçuk yıl geçti ama ayni korku aynı tedirginlik.. Rabb’im kolaylık versin inşallah canım hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
Rabiacyrn17 gokyuzununogrencisii zaman geçtikçe bebeğe bi şey olacak tedirginliği oluyor bende doğsa da artık gözümün önünde olsa psikolojisi sürekli hareket ediyor mu suyu var mı korkusu off off anne olmak şimdiden çok zor 🤦🏻♀️🥹
Jumana Rabiacyrn17 ilkle alakası yok canım. Benim oğlumda 39+5de doğdu hatta sancım açılma falan da yoktu serumlarla iğnelerle başladı sancım. Kızındada 40+5de doğdu doktordaydım orda nst’de yavaş yavaş sancım başladı 5-6 saat içinde kızım doğdu. Şimdi üçüncü bebeğe hamileyim bugün 37+1 olduk bugünde doktordaydım ve daha hiç bir şe yok bende😌. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🤲🏼
Ennurr Rabiacyrn17 Bende de aynı pazartesi kontrol etti herşeyi iyi dedi Çarşamba yatış verdi zaten ama inşAllah yatmadan doğurursun dedi ama nerdee😅
Rabiacyrn17 Derinnmom benim ağeım yok sadece çatı kemiği ağrım var o da çok yürüyünce uyurken sağa sola dönerken hissediyorum bi kaç haftadır ama yeni değil 🥲
Ennurr Rabiacyrn17 Daha fazla bekleyemeyiz cumaya kadar doğurman lazım dedi benim doktorum biraz pimpirikli açıkcası riske atmıyor hiçbir şeyi
Yagmurakyurek Rabiacyrn17 benimkininde suyu az iri bebek ne sancı ne açılma var yarın sabah 7de yatışım sezeryanim var
Rabiacyrn17 Yagmurakyurek rabbim yardımcınız yardımcımız olsun hayırlısı olsun da sezeryan normal farketmez sağlıkla alın kucağınıza 🥰 benimde suyum sınırda korkuyorum o yüzden suyu birden azalırda bi şey olursa çocuğa diye
Betldmr Rabiacyrn17 39+6 bugün benimde cinsiyetimizde kız bir gün aralı kontrollerle 41 e kadar bekleyeceğiz ama umudum kalmadı 🫠
nurikbal_06 Rabiacyrn17 bende 38.haftamda normal kontrole diye gittim nst de sancim cikti 4 cm de acilmam varmis öyle hissettiğim aman aman bi sancim da yoktu hiç beklemediğim anda oldu yani 😅
Rabiacyrn17 nurikbal_06 bende bugün o umutla gittim eşime diyorum ki fırumda okuyorum sancısı olmadan gidip nst de sancı açılması olanlar var belki benimde olmuştur 🤣 her gün aynı umutla gidiyoruz ama eller boş geri dönüyoruz 🥲 ne mutlu size valla çok sevindim yolun yarısını amlamadan geçirmişsniiz bileee🥹
Ozlem-200 nurikbal_06 maşallah ne güzel hareket durumunuz nedir gün içinde yürüyüş pilates herhangi bir şey yapıyor musunuz ve ilk gebelik mi bende 35+6 yım inşallah benimde açılmam sizin gibi olur kolay dogumlarımız olsun inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza 🤗
Yagmurakyurek Rabiacyrn17 Allah’ın izniyle birşey olmz bende çok normal istiordum ama mecbur giriorum
Minikfasulyem_26 Rabiacyrn17 39+1 deym ayni durumdayim. Hic aciklik muaynesi yapmadilar ama ultrasondan bakp rahim agzin kapali diyoalr