Deletedmom_789 millet manyak mıdır nedir şu killar herkeste var herkesin göbeğinde var ve hamilelikte hormonlardan artıyor ya artık insanların bu tarz konuşması sinirimi bozuyor bacım gayet normal benimde böyle hiçte utanmiyorum eşimde görüyor sonuçta hayat arkadaşı değil mi yaslaninca da gorucekler bende 21+6 haftalık hamileyim haraketlerini 20de hissetmeye başladım çok guzel bir duygu gerçekten tadını çıkartıyorum hamileliğin hickimseyi kafama takamam :))