Kızlar bebişi küvezden dün aldıktan sonra ilk gecemizi geçirdik çok şükür. Uykudan uyandıramıyorım ama bir türlü. 2 buçuk saat-3 saatte bir uyandırmayı denedim uykusunu hiç açıp emmiyor. Böyle bir iki tane anca. Napcam bilemedim. Küvezde biberona alıştırmışlar biberon verince emiyor uyurken. (Uyanıkken meme emiyor bence) uykudan nasıl uyandırıyorsunuz???????