Xmom Deletedmom_99 adet söktürücü değil bildiğim kadarıyla. Bebeğin tutunması icin veriliyor. Ben vajinal kullandım direkt öyle söyledi doktorum 200 mg benimki. Kullanmamayi düşünme bence doktorun verdiyse 👍🏻
asli-dedeoglu Deletedmom_99 gece yatarken alın içinizde kalması için bnmki 200 mg ve ikişer tane kullanacağım çok iyi bı ilaç inşallah faydasını görelim
Nigaribra Doktorun yazmış sonuçta bence kullan. Bende de kanama oldu ilk başlarda doktorum dufaston kullanmamı söyledi kullandım hiç bir sorunum kalmadı. Sizde doktor tavsiyesine dikkat edin kanama iyi birşey değil sonuçta
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_99 anlayamıyorum ya sana doktorun kullan diyor ama sen burda sormadan kullanamıyor musun ? Buradakiler kullanma dese kullanmayacaksın yani çok garip
Deletedmom_99 Mucizemibekliyorum_ sorguluyorum mecbur. Bilmiyorum ki. İlaç nedir nasıldır. Kim nasıl kullanmış doktor onlara ne için yazmış. Bana herşey normal yine de bunu kullan dedi. Kafaya taktım anlıyor musun
Mucizemibekliyorum_ Deletedmom_99 anlıyorum elbette. Ama kafandaki soru işaretlerini doktoruna sormanı tavsiye ederim
asli-dedeoglu Xmom sizin ki çokmuş ben gece 2 alacağım bugün başladım ama o da dışarı akmış hep 🤦 tekrar da uygalamayacagim ne kadarı aktı ne kadarı kaldı bilemediğim için. Böyle mi oluyor hep ben mi beceremedim acaba
Xmom asli-dedeoglu parmağınızla itebildiginiz kadar itin. Özellikle uyumadan önce yapin ki tekrar kalkmayın ayağa. Gerisi akıyor onu yapacak bisey yok. Doktorum vucut faydalı kısmını alıyordur dedi.
asli-dedeoglu Xmom Aminn inşallah çok sağolun Allah razı olsun 🥰 siz de sağlıkla kavuşun bebeğinize 🌹❤️