Deletedmom_99
Mutlaka kullan. Bnde herşey normaldi ama düşük olma ihtimali vardı doktor ilaç yazdı aldım ilkte kullandım sonra aman ilk hamılelğimde hiç bişey olmadı bunda da olmaz düşüncesiyle bıraktım ilacı.Hiç bir ağrım olmadıgı halde bir anda kanamam oldu ilaca tekrar başladım.şuan için çok şükür kanama yok ama mutlaka kullanılmalı bana ders oldu..