Hurremsultan__ ZeyHus33 Kızımın adı Melek Oğlumun adı Yiğit Alp bebişim gelecek kız olursa Masal yada Parla Erkek olursa Alparslan yada Yağız Ali🥰
Paronayanne ZeyHus33 kızım olsaydı İnci Şura koyacaktım ama oğluşumuz oluyor Yiğit Erdem koyacağız Allah nasip ederse 🥰💕
Semra1607 İlk oğlumun adı Aytuğ şimdi ikinci kez hamileyim bir oğlum daha olacak Rabbım nasip ederse onun isminide Bartu düşünüyoruz.
Melos9 ZeyHus33 oğlumuz olsaydı Göktürk düşünüyorduk kızımız olacak ismide kısmetse Duru olacak 30.haftadayız az kaldı 🥰🥰