ZeyHus33 Kızlar bebeklerinizin isimlerini ne koycaksiniz bizede Bir öneri olssun Kız erkek farketmez İsim yazarmisiniz ?
Prensesannesibir Kızım olursa Amine Oğlum olursa Mert koymayı düşünüyorum bakalım cinsiyeti öğrendiğimizde karar vereceğiz Inşallah
Aminealeyna ZeyHus33 ilk kızım Amine Defne ikinci kızım yolda 7. Aya yaklastik Nil Mira olacak hayırlısıyla ❤️