Oğlumun adı ömer agah. Sadece agah koymak istemiştim ama söylemeyen olursa diye ömeri de eklemiştik. Hiç gerek yokmuş yaşlılar dahil söyleyebiliyor agah ı. Oğluö 1.5 yaşında konuşmaya başladı çok rahat söylüyordu ismini o yaşta bile. Siz nasıl söylüyorsanız öyle alışıyor o da. Çok asil bi isim bence. Şimdi yine hamileyim ve oğlum olacak. Agah kadar asil ve ağır bi isim arıyorum ama bulamıyorum😁