Hazerr_Asl 27+6 haftalık hamileyim bir oğlum olacak. İsim karar verdiniz mi? Listemiz çok uzundu ama Agah ismine karar verdik gibi 🥰 sizce nasıl
Sinemarya58 Hazerr_Asl bende Agah ismini çok düşündüm çok güzel bir isim ama geri vazgeçtim Mavi Deniz koyduk şuan 33 günlük gözlerime mavi eğer değişmez ise çok uyumlu olacak ama büyük ihtimalle değişir 😀
Deletedmom_99 Çocuk g harfini yumuşatarak söyleyemez. Bence bunu değerlendirin. Bende agah düşündüm ama çocuk bizim söylediğimi gibi söyleyemez. Yoksa çok güzel isim
Hazerr_Asl Deletedmom_99 evet o konuda haklısınız ama bi süre sonra kulağa hoş geliyor ve alışınca söyleyebilirler diye düşünüyorum. Kafam karışık bu konuda ama şokta hoş ve çok az duyulmuş bir isim 🙈
Hazerr_Asl Sinemarya58 ya ismi çok güzel gözleride inşallah değişmez. Bende çok dua ediyorum renkli gözlü olsun diye bakalım. 🫢
Hazerr_Asl PrensinibekleyenAnnee evet ilk başta öyle oluyor ama daha sonra söyledikçe alışıyor insan 🤔
PrensinibekleyenAnnee Hazerr_Asl ben becerip söyleyemedim 🤣 ama önemli olan senin içine sinmesi canım
Hazerr_Asl MomsE yaa bizde biraz ağzı doldursun diye tercih ediyoruz 🙈 herkes kaba olduğunu söylüyor, bizimde anlamı çok hoşumuza gitti
Hazerr_Asl PrensinibekleyenAnnee 😂 teyzemiz ve halamızda çöl tepkili bu konuda alışılır zamanla inşallah 🙈😀