Beybun_29 Kızlar hamileyim ilk bebek geçen bir sohbette annelik konusu açıldı bı kuzenimin eşi bana dediki daha dur bismillah anne olmana vad daha doğmadı dedi kötü niyetle demedi ama yinede bana saçma geldi ona da söyledim benim karnimda hissediyorum canlı yaşıyor ve dünyada sadece karnimda dedim onca zorlukla nasıl anne sayilmsm sizce de hamile bir kadın daha annne olmamış mıdır? Annelik illa canlı doğurmak mıdır?
sehrengiz_8 Beybun_29 o manada denmemiş gerçekten annelik ile ilgili çoğu tecrübe doğumdan sonra başlıyor. Hamilelikte yaşadığın korkuların daha fazlasını yorgunluğun daha fazlasını yaşıyoruz. Bebek bakımı açısından evet henüz daha tam anne olmadık. Ben mesela hamile iken bağlanmamıştım kendimi anne gibi hissetmiyordum kucağıma alıp ilk emzirdiğimde oluştu bu farkındalığım o yüzden bir yerde haklı buluyorum ama doğurmuş veya doğurmamış tüm merhameti olan kadınlar birer annedir..
Dlar Beybun_29 gerçekten aslında ne demek istediğini olacakta iyi anladım ki kuzeninin … evet annesin canm heöile olduğun ama ama annelik zorluğu ve enteresan sevgisi doğunca zaman geçtikçe anlaşşılıyor aslında annem çocuk büyüdükçe derdi büyür derdi kızardım ama dert derken duydum sevgiden bahsettiğini çok sonradan anladım büyüdükçe ve zaman geçtikçe sevgi öyle bir hal alıyor ki tuhaf oluyor… annelik bebek rahme düştüğü an başlat ve o esnada bişey olduğu olacakmı korkularıyla doğurana dek devam eder sonrası büyük büsbüyük bişeye dönüşür
pilateslover Beybun_29 tabii ki o hisler hamile kaldığın anda geliyor insana ama doğum yapıp çocuğumu kucağıma aldığımda yaşadığım sey bambaşkaydı. Bütün klişe şeyleri yaşıyorsun sersem gibi saçma bir mutluluk geliyor emzirmek bebek bakımı ağlaması uyuması yıkaması vs 😊 hamilelikte başlıyor dediğim gibi ama yaşanılan hisler daha farklı öyle diyim
Hilalaktscbk Beybun_29 Bunu diyen kadın mı? Ben ilk hareketini hissettiğimde oldum galiba çünkü hic bir hamilelik belirtim yoktu ondan önce bana da bir arkadaşım daha annelik yüklenmemiş sana demişti.
Masalhira34 Bence annelik hamile kaldigin anda başlar ve ömür boyu devam eder. Hamileliği öğrendiğimiz andan itibaren kaygılarımız , sevincimiz, koruma icgudumuz, heycanimiz hepsi başlıyor ve bidaha da bitmiyor ☺️
Beybun_29 Masalhira34 demi sonuçta evlat yani karninda hareket ediyor yaşıyor gebelikte kolay değil ve benim canımdan bir parça yaşayan bir bebek
Beybun_29 sehrengiz_8 bu hissetmek ile alakalı degilki yada daha fazla sorumluluk ile de sonuçta gebelikte kolay değil üç gündür gram uyuyamiom ama tekmesini hissedince uykusuzlum umrumda bile olmuyor iki gündür mide ekşimesinden reflüden bı anda kusacak gibi uyanıom gebelikte kolay değil. Ama konu ne kadr çektimiz de değil içimizde bir bebek var canlı yaşıyor o dünyada karnimizda yaşıyor hareket ediyor bizden bir parça insan var karnımizda bana göre gebelik başladı gibi annelik başlar yine onu koruma iç güdüm var. Ben ilk kalp atışını duydum anda hislerim başladı ve katlanarak arttı benim karnimda benden bana eşime ait bir canlı insan var bebek var ve bebeğin anne babası var rahimden çıkınca değil rahmime yerleşince anne oldum şahsi fikrim bu. Yarım annelik doğunca anne olmak diye bişey yok 🤷 öyle söyleyince biri ortamda hemen kırılıyorum. Kimisi bebeği gebelikte benimsemedinj söylüyor ben ve eşim aksine onu hissediyoruluz ve her gün konuşuyoruz onla eşimde her gece konuşur onla tekmesini dinler ismi ile seslenir.
Tugbasuu sehrengiz_8 ya bende de bu bağlanamama olayı var bazen içim içime sığmıyor ama genelde yokmuş gibi doğduğunda nasıl sevcem ki falan diyorum biraz plansız oldu gebeliğim eşimi suçluyorum(o bilerek yaptı ) gerçekten doğduktan sonra gerçek bağlanma oluyor mu ya çok kötü hissediyorum ama kavuşmak için de can atıyorum tarif edemiyorum hislerimi
Polatalemdar sehrengiz_8 çok güzel yazmışsınız doğduktan sonra anne olduğumu hissettim şuanda ikinciye hamileyim ve hala tam anlamıyla baglanamadim. Doğduktan sonra herşey farklı oluyor benim açımdan tabiki herkes bir değil
Beybun_29 Dlar zaten sevgi katlanaeak artio o ayrı konu doğunca apayrı sevcem eminim. Ama biyolojik olarak baktımiz da karnımizda bize ait bir canlı insan var yasiyor kalbi organları var ve şuan bebek halinde 25+3 teyim tekme atıyor hareket ediyor sonuçta canlı ve bu canlı insanın anne babası var o zaman rahme düştü gibi anne oluyoruz şimdide kendi canımdan çok onun canını onemserim. Benim duygularım kalbinin sesini duydumda basladi aslında gebeli erken buluyordum ama günden güne sevgim artı artıyorda o kadr heyecanlıyım ki doğacak diye dogumdan aşırı korktum halde zaman geçsede doğsa acısına razıyım demeye başladım
Senem85 Dlar Beybun_29 anne adayı diyorlar bana ☺️😂yani bencede doğruluk payı var doğunca daha farklı oluyordur bence ama yinede hamilelik güzel tadını çıkar
sehrengiz_8 Beybun_29 ben tecrübe diyorum siz duygudan bahsediyorsunuz mevzu ne ne üzerine konuşuluyordu da böyle dendi bilmiyorum ama farklı fikirlere kulak vermek yerine haklı çıkma derdinde ya da kendi fikrinizle aynı çabada düşünme üzerine devam ediyorsunuz. hissiyatı vardır ama doğurunca aradaki farkı kavrar anlarsınız. Biz de hamile iken başına zarar gelsin diye beklemiyoruz. O zaman hamile kalamayan herkes sizin nezdinizde annelikten de uzak.. tekrar diyorum annelik merhameti kadınların iç güdüsel geliştirdiği bir davranış ama mevzu tecrübe üzerine annelik ise dediğiniz yanlış doğunca başlıyor asıl tecrübe ile edinilen annelik.. annelik iç güdüsel bir davranış kadın ister doğursun ister doğurmasın fıtrat gereği buna hakim ama size söylenen anlamı ne için kullanıldığını az buçuk tahmin ettiğim için tecrübe olarak ele aldığımda doğrusu da bu annelik doğumdan sonra başlıyor tecrübe ederek. Ama bu duygu içimizde fıtrat gereği zaten var
Ebrar042 Annelik duygusu kadına ilk rahme tututunduğunda verilirmiş babaya ise ilk karşılaşma ilk kucağa almada verilirmiş. Saçmalamış o boşverin sonuçta artık kendinizi değil bebeğinizi düşünmeye başlıyorsunuz
Beybun_29 pilateslover tabiki ona katılıyorum o ank sabırsızlıkla bekliyorum 🥰 doğmasını ne kadr acı çekecek olsamda uykusuz kalacak olsamda herşeyine razıyım ❤️
Beybun_29 sehrengiz_8 hayır siz okudunuzu anlamiosunuz ben karnında bir canlı yaşayan bir insan varsa biyolojik olarak annesiniz demektir diyorum yaşayan organları kalbi olan hareket eden bir bebek fetüs değil bakın arrik bebek konumunda karninizda bir canlı varsa anne olunmuş demektir yani illa karnından çıktıktan sonra anne olunacak diye birşey yok dedim ben biyolojik kismindan bahsediyorum biyolojik olarak zaten anneyik diyorum bakmak vs bunlae sonrası olacak şeyler ama benden eşimden bir parça ile olusmus bir insan var karnimda o zaman anneyimdir diorum. Konu nasıl buraya geldi de onu soyledi onu da soylim ben erkek ortamında rahat oturamadkm karnıma baskı oldu diye kalkıp mutfga gittim ikiz annesi olan gelinde zor demi dedi evet gerçekten zor dedim çünkü ağrım vardı ama olsun bebeğim için değer dedim onu çok seviyorum dedim ooo sen anne olunca gör birde dedi anneyim zaten dedim yani karnimda yaşayan bı bebek varken sırf karnimda diye anne sayilmamam aptalca geldi bana.. yarım oluyor o dedi yarım annelik mi var ? Benim dna mı taşıyor ve yaşıyor bu bebek hareket ediyor insan sayılmıyor mu anlayamadim konu buydu. Hislerden kesinlikle bahsetmiyorum ben benden bir parça insanın var oldunu karnimda oldunu ve bu yüzden kesinlikle biyolojik açıdan bakacak olursak anne oldumu söylüyorum.
sehrengiz_8 Beybun_29 doğurunca anlarsınız sözünü ne demek istediğini anladım ancak fark ettim ki size bunu anlatmaya çalışmak çok yersiz çünkü başka bir konuya saplanmışsınız. anneliğe gelince her kadın bir annedir illa gebe kalmaya gerek yok doğurmaya da gerek yok.
sehrengiz_8 Tugbasuu oluyor merak etmeyin ikinci gebeliğim ilk gebeliğimdeki gibi aynı hissiysttayım bazı annelerde öyle oluşmuyor ben doğduktan sonra kurdum o bağı merak etmeyin ten tene temas diyorlar o zaman daha net anlıyor kavrıyorsunuz.
Beybun_29 Hilalaktscbk çok kırıcı değil mi ben ilk hamile oldumu öğrenince heyecan yaptım erken diye düşündüm ama ben ilk üç ay aşırı kötü işkence şeklinde ağrılar çektim baygınlık geçirmelerim kusmalarim 5 santim kist ile ağrıdan kıvranmam kimse yoktu yanımda eşim hariç oda asker yani isteydi ama kalbini dinledim de sevgim oluştu bide 10 . Haftada ultrasonda eli ayağı oynayan bebehimi gördünde ben anne oldumu anladım sonuçta içimiz de bir can var can taşıyoruz nasıl anne sayilmayalim bana anne değilsin daha dur denilince aşırı üzülüyorum nasıl anne değilim çektim çile çaba yokmuş gibi sanki leylek verio bana havadan bebeği üstelik ben gerçekten anlayamadım karnımizda bir canlı var sadece dogmamis ama yaşıyor yani illa kucağa gelince mi anne olcam ne saçma bri düşünce anlayamadim
Beybun_29 Hilalaktscbk bana bunu söyleyen ikiz annesi o biraz daha cahil gözle baktı kötü niyeti yoktu zaten anneyim diyince onayladı ama genel çoğu kadın görüşü bu benim annemde aksine sen artık annesin der anne olacaksın yakında diyenler oluyor anne adayı değil anneyim ben diye yanıt veriom
Beybun_29 sehrengiz_8 tartışamicam ne demek istedimi anlamiosunuz her zaman bebeklere sevgim vardı ama benden parça olması çok daha başka doğunca bu sevgi artacak büyüyubcede ama ben karnımda hissettim andan itibaren anneyim. Zaten gebelikte emeksiz bir durum değil leylek getirmio bana. Dogurmayip evlat edinen bebek bakan kadınlarda annedir benimsemiş biyolojik olmasada annedir konu o değildi sorumu bambaşka gözle okumussunuz. Siz hamile iken anne olarak hissetmemiş olabilirsiniz konunun hisler olmadini en başta söyledim