Gulcan5355 hiç kafanı karıştırma rahat edeceksen bir doktora daha git,ben doktoruma demiştimki en kötü ne olabilir oda en kötü gelişimini tamamladıgında 37 haftalarda alırız bebegi,cocuk doktoru takibe devam eder,hala sorun devam ediyorsa ufak bi operasyonla müdahele edilir ama bu en kötü senaryo dedi..
İlk basta bende kafaya takıyordum baska doktorlardan aynı seyleri duyunca rahatladım..