Enesim bendede var canım hatta mmlerimiz aynı nerdeyse..
bende 21. Haftada ögrendim tek böbrek 6 mm genişti..
En son 30. Haftamda kontrole gittigimde 11 mm olmustu,hemde öbür böbrekte 5 mm cıktı ikisindede var yani.
Suan 34 haftadaym haftaya kontrolüm var .
Doktorun söylediklerini söyliyim (3 ayrı doktora gittim)
Hepsi erkek bebeklerde cok görüldügünü,dogduktan sonra idrar yapmasıyla böbregin kendini toplayacagını söyledi,takip edicez yapıcak bisey yok dediler.. 27 mm kadar büyümüs hastam vardı o bile sorun yasamadı dediler.
Şuan içerde idrarını yapabiliyor oyuzden sorun yok dediler.. önemli olan mesanenin ve böbregin islevini yerine getirmesiymis..
Baska sorun varsa yardımcı olabilirim 🙇🏼♀️❤️