64 gun kaldi insallah en geç o da sezeryan olursa 38 hafta bitince heralde alır doktorum. Suan 30+6 son günlerde fazla yordum kendimi alışveriş bitsin diye 13 bin 12 bin adım attım üst üste bu hafta hep. Bugun bir de çok sinirli duygusal ve üzgün bir gün geçirdim saat 3 te yattım 6 da uyandım deli gibi midem agridi karnim ağridi duşa girdim çıktım hala ağrılarım var süt isittim iyi gelir inşallah ağrıdan uyuyamadim elimde çıkan sinir sıkışması agri uyusuklugunu söylemiyorum bile zaten