Tam 32 haftalık olduk ama ne uyku kaldı ne düzen. Artık uyumak istiyorum diye aglamama az kaldı. Kol uyuşması, bacak ağrısı sırt ağrısı desen nefes alamıyorum ağrıdan. Birde dk başı WC’e gitmek . Uyuduğunda da max 30dk.ile 1 saat sonra uyanma . Tecrübeli anne adaylarımız bunlar normalmi Allah aşkına siz napiyorsunuz Allahimm doğumdan sonrada uyku olmayacak biz ne zaman uyuyacağızz😪😩😩