Zeynepkrkytlli malesef suya bile izin vermiyorlar değerleri değiştirdiği için.. içecek o kadar kötü değildi ancak aç karına içtiğim için ve uzun süre bişey yemediğim için benimde midem bulandı o yüzden bahçeye falan çıkarak zaman geçirmeşe çalıştım çünkü kusarsan da tebt tekrarlanmak zorunda kalır dediler Allah gücünü verdi çok şükür yaptırdım sizinde iyi geçer inşallah