Tanas_ ben devlet hastanesinde yaptırdım ilk 50 mg sonra yüksek çıkınca 100 mg yani süreç aslında aldığın sırayla alakalı mesela benim sıram erkendi direk doktorun yanına gittim söyledim rutin kontrol amaçlı muayane ediyor zaten ultrasondan bakıyor işte Regl tarihini vs soruyor ondan sonra kan almaya yolluyor ordan, kantinde ben o içeceği aldım doktor mg olarak söylüyor sonra kan verme yerindede sana tarif ediyorlar zaten nasıl yapman gerektiği bende en çok 100 mg olan çok sürdü çünkü her saat başı kan vermek zorundasın 3 saati geçiyor ama şeker riski yoksa diğeri hemen Bi aç hiçbirşey içmeden alıyorlar diğeride içeceği içip alıyorlar