MomyAsli_ MelteM2cck benimde bebek doğuyor 2 ay sonra kızım birinci sınıfa başlıyor öyle korkuyorum yetememezlikten . Allah yardımcımız olsun
livasmomm MomyAsli_ 2. Sezeryanim olacak 37+5 deyim şuan son 3 gunum cuma giricem 38 olmuş oluyor dr öyle gun verdi
Kubishcan İkinci sezeryanda tam 39da alacaz dedi doktor. 38+5 e gün verdi bazı durumlardan dolayı ama sanırım doktordan doktora değişiyor