Son 150
ay bizde 50 gün sonra yazarız artık valla heyecanlıymis 18 ler de zaman duruyor derlerdi doğruymuş sanki 1 haftadır 18+3 deyim 😂 19 a giriyim de zaman normal olsun artık diyorum 😂
darısı başıma benim oğlan 38 den sonra gelsin diye dua ediyorum 37 haftamda sınavım var 😂 hamilesin dua et inşallah bu yazıyı yazan kişinin doğum 38 den sonra olsun de 🙏🙏🙏 kızım 36 da gelmişdi bunda bolca dua ediyorum 38 en erken diye