Zaman geçmiyor diye sitemlendiğim günler çabucak geçmiş, of zaman ne zaman geçecek, daha çok gün var diyip duruyordum, hatta son 99 postlarına çok kez bende görür müyüm o günleri dedim ama kaldı 99, darısı isteyenlerin başına, hepimiz sağlıkla ve kolaylıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza, hazır post atmışken bilginizi de alayım doktor ile doğum ne zaman konuşuluyor kızlar iki gün sonra randevum var.