Nurcanakkaya ilk kızıma hamileyken prenses gibiymisim. Mide bulantılarım 4. Ayda geçti ama sonrası şahaneydi. Yeme içme uyumada hiç problem yoktu. Şimdi ikinciye hamileyim bir kızım daha olacak nasipse ama gebeliğin başından beri mide bulantısı ve halsizlik çektim, 5. Aydan sonra mide bulantısı azaldı ama reflü gibi bişey başladı, üstüne karında kasılmalar, uykusuzluk, mide yanması derken artık sabırla doğumu bekliyorum yoksa bitmeyecek bu durum 😅 36+5 olduk bugün itibariyle 🌸