Deniz7 Alaattin Beye gitsen bile kabul etmez artık. 3 ayını dolduran kimseye bakmıyo en başında gitmen gerekiyodu ona. Sevgi hastanesinde Ali bey ve Nurettin bey var ikisinden de memnun kalan arkadaşlarım var. Devlet hastanesinde de önereceğim tek doktor Altuğ bey