Aysegul377 bende 35+5 im gecen hafta persembe kontrolm vardı nat de %100 sancım cıktı ama benm hissettiğim hiç baey yoktu doktor haftaya bidaha gel nstye gir dedi ondan sonea iki üç gün sabah aksam haff adet agrılarım oldu bel ageılarm oldu ama iki gündür hiç basy yok ageı filan ben nst de oyle çkmasına inanamadm çnkü hisseetiğim hiç basy yok bakalm oersembe gdim nolcak 🙈