Aysegul377 benim ilk Doğumum sezeryandı kaşık ağrımın Sezeryan yerinden kaynaklandığını söyledi doktorum kalça ve bel agrılarımında yatış şeklinden kaynaklandığını düşünüyorum mecbur ya sağ ya sol taraf üzerine yatınca ağrım oluyor vede geceleri kollarımda aşırı uyuşmalar ve şişlikler oluşuyor çok zorluyor beni ağlayarak uyanıyorum