Kaktuscekirdegi MelteM2cck ben ne konuşacağımı bilmiyorum ama aşırı komik geliyor çevremde de söylüyorlar konuş diye🤭🥹
MelteM2cck Kaktuscekirdegi benim 2.hamileligim. konuşurum kızımla. Canım kızım derim ismiyle hitap ederim. Mesela besigini kurduk onu anlattım. Hatta ablası da konuşur. Eşim de konuşur. Baba da çok etkili oluyor hareketlerinde
Kizaniminanasiyiim Kaktuscekirdegi cinsiyeti ne hurafeye göre sağ kız sol erkekmiş bende sağıma yatınca nefesim kesiliyormuş gibi hissediyorum mesela 😂😂
meva_apo25 Kaktuscekirdegi hayırlı olsun bende hep sağda hissediyorum ve bel ağrısı var cinsiyeti bilmiyoruz henüz
umena Kaktuscekirdegi normal bende böyle bi post açmışım oğluma hamileliğimde cjxnxj gayet sağlıklı çok şükür 10 aylık olduk bile
Kaktuscekirdegi meva_apo25 bende sırt ağrısı değil de kalçadan bacağa doğru vuran bir ağrı var anlamlandıramadım
Kaktuscekirdegi MelteM2cck benim ilk olduğu için tuhaf geliyor olabilir ben bazen hamile olduğumu bile unutuyorum🥹🫶🏻🤭
MelteM2cck Kaktuscekirdegi maşallah hep böyle rahat ilerlersiniz inşallah. Karnınız dahada büyüdüğü zaman hareketleri daha keskin olduğunda konuşmaya başlarsınız otomatik😍