2gün sancı çektim bende pazar günü gece hastaneye sancım olduğu için gittim 2cm açıklık vardı o gece müşade altında kaldım ertesi gün oldu suni sancı verdiler suyumu patlattılar geceye doğru bebeğin kafası kanala düşmemişti diye sezeryan oldum çok zor bir süreçti benim için hem sancı çektim hem sezeryan oldum