Sbealyihnan Merhaba arkadaşlar, 15’inde sabah 9’da hastaneye yatışım olacak suni sancı ile doğumu başlatacağız. Nasıl birşey acaba çok acılı olacak biliyorum ama korkmalı mıyım
Esraabbaa Sbealyihnan doktor suni sancı verme kararını neye göre verdi acaba? Haftanızdan dolayı mı? Bi de açıklığınız falan var mı yani hiç açıklık olmadan da suni ile doğum başlatılıyor mu?
Kbrbydk Sbealyihnan başta çok zorlamıyor ama doğum olmasına yakın bebek çıkmadan suyun gelmediyse geldikten sonra aşırı zorluyor yalan yok. Ama sabredersen iyi karşılarsan sancıları rahat geçer. Zor kısmı değişebilir ama bir iki saat maksimum bence.
denizgurbuz Esraabbaa bende bunu merak ettim açıkçası bana doktorum hiç suni falan demedi benim sancım gelmesini bekliyo yoksa sezeryanla alırız mecbur dedi
Sbealyihnan Esraabbaa evet haftamdan dolayı. Şehir hastanesine gidiyorum birde doğumu onunla yapmak istersem 3 gün sonra nöbeti var benimde 40. Haftamın ortaları oluyor
Beyzanrrr Esraabbaa bnm hiç acikligim yoktu olmadı kendi sancım yetersiz geldi suni verdiler ve delirdim resmen
Esraabbaa denizgurbuz işte bizde henüz öyle bi konuşma geçmedi perşembe çatı muayenem var da merak ettim neye göre suniye kadar veriliyo diye
Ayse4242 Sbealyihnan aci esigine bagli ben ilk dogumumu suni ile yaptim son uc saat cok fenaydi ikinci dogumum kendi sancim ile oldu oda son uc saat fenaydi bi fark goremedim ben
ikiprensannesi53 Sbealyihnan suni sancı ile bebek kanalda degilken sancim yokken açılma yokken 2 saatte kesi ve dikiş olmadan sesim çıkmadan doğum yaptım gayet güzeldi doğumdan sonra kalktım kendim giyindim rahatça odama yürüyerek gitmek istedim de ebem izin vermedi için sandalye ile gittim ama odaya gidince oturdum ve eşimi almaya hastane önüne çıktım çok güzeldi herseyim
Merveasm Sbealyihnan 38+2 deyken acile gittim hareketleri hissetmiyorum diye muane etti 2cm açılmam vardı bir süre geçtikten sonra suni sancı verdi ana o kadar zorlanmadm her sancım geldiği zaman söyledikleri gibi yürüyüş yaptım eğilip kalktım plates topuyla hareketleri yaptım Korktuğum gibi olmadı çok şükür oğlum şuan 6 yaşında bugğn 2. Hamileliğimi öğrendim
ikiprensannesi53 Sbealyihnan devlette yaptım ve bebeğimi doktorum dogurttu sancı anında da 2 3 kere geldi yanıma egzersiz yaparken performansimi görünce alkış tuttu kimse senin gibi böyle değil sunide dedi gerçekten cocuk bakmak kolay olsa bidaha yapardim bu sefer kendim suni isterdim
ikiprensannesi53 Sbealyihnan 98 dogumluyum kasımda 26 yaşında olcam yani ilkler korkutur ama sana tek tavsiyem sancı gircek ya içinden 30 a kadar say derin derin nefes al ver hiç panik yapma bu 30 saniyenin ilk 5 10 saniyesi şiddetli ağrı oluyor gerisi azalıyor gittikçe 2 3 dakika da bir böyle şiddetli olur doğum başladığı zaman genelde sancılar nst de 80 den 90 dan sonra başlıyor ağrılar
Rabisozdmr Ben de 40+2yim sancım açılmam yok muhtemelen bana da suni sancı verirler. Bebeğin kilosu biraz fazla 4 ün üzerinde normal doğurabilecek Miyim bilmiyorum
Sbealyihnan Rabisozdmr normal diye ısrar etmediğin sürece 4’ün üzerinde sezaryen yapılıyor diye biliyorum. Devlet hastanesi mi?
Sbealyihnan Esraabbaa 40-41. Haftaya kadar kendi sancınız veya suyunuz bekleniyor. Olmadığı taktirde vajinal doğumda doktor başlatıyor doğumu
Beyzanrrr Sbealyihnan korkutmak istemem ama kendi sancimizdan daha kesgin giriyor bn çok zorlanmistim