mrsdoruk Deletedmom34 canım bu folik asittir icinde de zencefil bulundugundan mide bulantını da önler aynı zamanda iyi bir haptır merak etme bu arada nerden biliyorsun dersen eczane calısanıyım ondan :)
Deletedmom34 mrsdoruk Hayır değil omega 3 yazıyor üstünde ve ben 28 haftalığım folik asit kısmını çoktan geçtim. Doktorum balık yağı diyerek önerdi ve üstünde yazıyor
mrsdoruk Deletedmom34 omega 3 yazabilir ama içerisinde folik asitte mevcut. Hatta kendi doktorumda ilk zamanlar bu hapı yazmıstı bana bir de imom hangisini kullanmak istersen dedi bende imom’ı tercih etmiştim.
Dilarayasemin Deletedmom34 ben 11 haftalıkken basladım balık hapına sizin gec olmus galiba yada benim mi erken baslamam 🙄
Deletedmom34 Dilarayasemin Benimki geç biraz normalde erken başlanıyormuş ama devletin ihmali işte bilmiyordum bende
mrsdoruk Deletedmom34 sadece folik asit değil omega 3 ve diğer bir çok vitamin de içinde yer aldıgından dolayı vermiştir size
mrsdoruk Deletedmom34 genelde folik asit diye bilindiği için dedim canım gçnül rahatlığıyla kullanabilirsin. Bitkisel hap diye geçiyor bu hap.
Deletedmom34 hicimm Şart değilmiş bu çoğu kişi kullanmıyor ama yine de faydalı bi zarar olmaz kullanmakta. Bende 28+3 üm bugün başladım