Anonimoo Cvbmcdgjlnvfd ben geçen muaynede sormuştum 15800 demişti ben doğurana kadar ne kadar artar artarmı bilmiyorum mayısta benim doğumum☺️
Masmavi0610 Mercimeek peki doğumu nasıl sezeryan yanlısı diyorlar çeşitli sebeplerle sezeryani daha çok öneriyor diyorlar sizcee giden birisi olarak ?
Mercimeek Masmavi0610 valla kuzu benimki vajinal doğum olacaktı sonra bir rahatsızlığım var çocukluğumdan bu yana tedavimi yapan profum vajinal doğuma izin vermedi öyle olunca burcu hocayla sezaryene karar verdik
Gozdebabyy Anonimoo ogkk eda hanım cok kotu bir doktor devletteki dr bile ondan samimi iticii bir dr nasil sevdiniz anlmadim