simsekannesi Merhaba, 12+3 haftalık hamileyim. Devamlı takibinde olduğum doktorum yok her defasında farklı doktora gidiyorum. Şuan devlet Hastanesi’ne gidiyorum özeller çok pahalı ancak önerdiginiz özel veya devlet farketmez hastane veya doktor var mı
Mercimeek simsekannesi ben şehire gidiyordum asla memnun kalmadım sonra burcu yücesoy la devam ettim vakıf kartıyla 675 oluyordu ben doğum yaptım 5 hafta oluyor şuan değişti mi bilmiyorum ama gözü kapalı burcu hoca yani
Sevil1996 simsekannesi özel altın koza hastanesi Mehmet temel çok iyi bir doktor 20 haftalığım çok memnunum öneririm
simsekannesi Mercimeek bende son ikidir şehir Hastanesi’ne gidiyorum bugün ikili test için gittim asla memnun kalmadım. Aysun çakar seyrek doktorumdu randevu 11deydi tek hastası bendim bana barkod al testi yaptır dedi nerde hangi bölümde yapılacak vs asla bilgi vermedi. Barkod aldım tekrar odasına gittim doktor 11 de çıkış yapmış
Masmavi0610 Mercimeek peki doğumu nasıl sezeryan yanlısı diyorlar çeşitli sebeplerle sezeryani daha çok öneriyor diyorlar sizcee giden birisi olarak ?
Beren01_ simsekannesi bende bu doktora gittim bir kere hiç ilgili değildi. Zaten hasta yoğunluğundan ekstra ilgi beklemiyoruz ama gerekli bilgi de verilmeli bence.
Cvbmcdgjlnvfd Anonimoo bende onun yanına gidiyorum bir kez gittim ilgiliydi bir hafta sonra yine gidecem
Gozdebabyy Anonimoo ogkk eda hanım cok kotu bir doktor devletteki dr bile ondan samimi iticii bir dr nasil sevdiniz anlmadim
Anonimoo simsekannesi evet hatta bi kaç gitmeden sonra numarasını verdi kendi detaylıyı falan şehir hastenesinde yaptırdım sonuçları bana at dedi attım o gün yoğun olmasna rağmen evde de olsa hemen cevap verdi bi kez gittikten sonra anlıyorsunuz zaten çok tatlı ve ilgili bir kadın
Beren01_ simsekannesi valla devlette aynı doktora denk gelebilmek şans meselesi 😀 bu sefer şehir hastanesine Fikriye Işıl Adıgüzel e randevum var iyi bir doktor diye duydum.
Anonimoo Cvbmcdgjlnvfd ben geçen muaynede sormuştum 15800 demişti ben doğurana kadar ne kadar artar artarmı bilmiyorum mayısta benim doğumum☺️