Deletedmom_99 doktorunuz verdi ise ihmal etmeyin progestanı ben başlarda düşük tehlikesi ile sonra erken doğum riski ile 13.haftadan 32 ye kadar kullandım alttan fitil olarak kullandım rahimde ki kasılmayı önlüyor ve rahmi rahatlatıyor kanama riskli bir durum büyüyüp bebeği içine almaması için başlarda kısıtlı hareket etmeniz ve progestan kullanmanız bu yüzden istenıyor