prenseshanim999 Merhaba anneler 8+3 gunluk hamileyim. Kahverengi akintim oluyordu doktor Progestan verdi 1 ay kullanman lazim dedi yolculuk vs.yasak dedi. Benim gibi ayni durumu yasayip bebegini sagliklica kucagina alan var mi
Zekiye_az prenseshanim999 ben kullandım şuan 25 haftalık oldum o ilacın yan Etkisi sadece baş dönmesi çok oldu onun dışında akıntımı eski haline döndürdü
Sumeyyeky prenseshanim999 tüp bebek sebebiyle 11. Haftaya kadar fitil olarak günde 3 defa 2 şer tane kullandım çok şükür 23. Haftaya kadar geldik
Nurguler prenseshanim999 2 gebeligimde de kullanmak zorunda kaldım. Düşük riski ile geçirdim gebeliklerimi
Hayat31 prenseshanim999 bendede senin gibiydi. Dinlenme rejimi önerdi. Ayağımın alti yastık. Yola çıkma iş yapma. Ve progestan 3ayina kadar kullandım. Riskli gebelikti. Şu an çok şükür 25+6 olduk
Gizem9688 11 haftalik oldum ben de 5. Haftadan beri kullanıyorum agizdan günde 2 seklinde. 5. Haftada kahverengi akintim vardi. Doktor başladı. 6+4 te ciddi kanamam oldu kirmizi aktif. Sonrasinda yavas yavas azaldi ve bitti 3 haftadir hic ne kanama ne lekelenme hicbir seyimiz yok cok sukur. Evet mide bulantisi ve uyku yapiyor alisana kadar ama ben alistim sanirim artik cok daha az etkileniyorum. Bence bebeğimi o ilac korudu yoksa düşerdi. 12. Haftada birakacagiz dedi doktorum haftaya kontrolum var sanirim bırakacağız artik.
Busranurkura prenseshanim999 eğer fitil olarak alıyorsanız kullandıktan sonra 2 saat kalkmayın doktorum öyle dedi bugün bende kullanıyorum uzun zamandır tuvalete gitme ve 2 saat yat dedi haberiniz olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ❤️🙏🏻
fatmanurinn-- Bende kullanıyorum ikiz gebeliğim var düşük iğnesi ve sabah akşam bir Progestan kullanıyorum
asli-dedeoglu fatmanurinn-- iğneniz L ile mi başlıyor benim de kese etrafı kanama vardı bugünde kahve çok minik lekelenme oldu bana da bugün yazdı Dr normal de duphaston kullanıyordum ona da devam edeceğim şimdi progestan 200 mg fitil gece 2 tane ve L ile başlayan düşük iğnesi 4 adette 3 günde bir kullanım Kaç haftaliksiniz şikayetleriniz durdu mu fitil ve iğne ile
Bekledigimmucizemm prenseshanim999 ben kanama alanım olduğu için 12. Haftaya kadar kullandım şu an 32 haftalık olduk bugün hiç stres yapma dinlen düzenli kullan ilaçlarını birşey olmaz allahın izniyle dualarını et sen
Deletedmom_99 Kanamam oldu doktor bana bugün verdi. Kullansam mı , kullanmadan mı diye düşündüm. Vajinal muane de kanama görmedi . Ultutasyon dan baktı kanama yolu kapalı dedi . Düşük riski olabilir dedi . Kullanayım demi kızlar
Zeynepdmryz Deletedmom_99 doktorunuz verdi ise ihmal etmeyin progestanı ben başlarda düşük tehlikesi ile sonra erken doğum riski ile 13.haftadan 32 ye kadar kullandım alttan fitil olarak kullandım rahimde ki kasılmayı önlüyor ve rahmi rahatlatıyor kanama riskli bir durum büyüyüp bebeği içine almaması için başlarda kısıtlı hareket etmeniz ve progestan kullanmanız bu yüzden istenıyor
Ferkush prenseshanim999 8+6 da kahverengi lekelenmeler başlamıştı benim 3 hafta sürdü günde 2 tane vajinal yolla progestan kullandım sürekli yattım iş yapmadım. Şu an 36. haftadayız.
23_izmir prenseshanim999 bende kullandım 16 haftaya kadar kanamalarım oluyordu tedbir amaçlı da baştan vermişti doktorum şu an kanama yok şükür 27 haftalığım içinizi ferah tutun ilk gebeliğimde 5 aylık olana kadar kanamam oldu kullandım düştü düşçek doğdu gelecek erkenden derken 36 haftaya kadar gelmiştik
Angelipk prenseshanim999 ben kızımda hamileliğimin 35. Haftasına kadar kullanmıştım bazı yan etkileri oluyor baş dönmesi uyku gibi ama bende hiç olmadı
Melekabdullah prenseshanim999 yerlesme kanamasindir benimde baslarda oldu progestan verdi ama oyle 1ay falan kullanmadim belki 1hafta