Kahvemsi-05 Hamişlerim ilk bebek hareketlerini kaçıncı hafta hissettiniz birde nasıl bişey neye benziyor ? Ve cinsiyeti kızsa soldamı yoksa sagdamı hissettiniz? İlk gebeliğim olduğu iÇin çözemedim🤩🙏🏻
eylulmihrasmom Kahvemsi-05 16.haftamda hissetmiştim. böyle içimde pıt dedi bir şey sanki kelebek kanat çırptı balık kaydı tenimde gibi harika bir duyguydu🥹🥲🤭
balbadem1 Kahvemsi-05 ben baya geç hissettim hala bile kıpır kıpır aktif değil zorla yani böyle içinizde birşey pıt pıt oluyor net bir tekme henüz gelmedi 23+5 teyiz 🥰
Eme2 Kahvemsi-05 ben 10.haftadan beri nabız hissediyorum şu an 19 olduk hareket vs hissetmiyorum hala sadece nabız sanki damar atıyor gibi karnımın birkaç noktasında
Beybun_29 Kahvemsi-05 kalp çarpıntısı gibi kuş çırpınışi gibi pıt pıt bişey attı o şekil iki kes yaşadım gün içinde bı buçuk hafta sonra daha sert bi şekilde hafif karnımın içinden bişey vurdu gibi oldu bu sonraki günler arttı şimdi rahat durmuyor
Esrackc eylulmihrasmom ilk gebeliğim 20. haftada hissettim ama net şekilde bu bebek diyemiyorsunuz ya acaba bu bebek miydi içimde bi pıt pıt oldu ama şeklinde geliyor 😂😂
eylulmihrasmom Esrackc evet bağırsak mı bebek mi bir türlü emin olamıyordum ultrasonda hareket etti hissettim dedim tamam bu işte😂
Ezgialgzarsln 17.haftamda hissettim ilk karnımın alt kısmında hafif kımıldama tarzındaydı şuan 23 haftalık asla yerinde durmuyor
Kahvemsi-05 balbadem1 ay demekki gücü yetmediği için pıt pıt tekmeler oluyor bizde 18+2yiz dün akşam hissettim 5 dakikaya 3 oluyordu cinsiyetiniz bellimi??
YeniGelinMeselesi 16+2 de hissettim pıtpıt diye sanki içeriden parmağıyla ard arda 5-6 defa pıtpıtpıt dokunuyordu 17de güçlendi 19+5im ve şuan baya hissedebiliyorum geriyor ya da tekme atıyor ilk gebeliğim
Kahvemsi-05 YeniGelinMeselesi ya 18+2 yim dün akşam geceye kadar 5 dakikaya bir içimde pıt pıt diye bişey oluyordu uykumdan bile uyanmışlıgım oldu, cinsiyetiniz ne bu arada ?
Kahvemsi-05 Beybun_29 ah aynı aynı dün gece içimde pıt pıt vuran bişey vardı 5 dakikaya bir 3 oluyordu uykumdan uyandığımda oldu😍
Beybun_29 Kahvemsi-05 o zaman bebistir o ilerki haftala daha net hissedersin büyüdükçe daha sert vuracak hatta dönüyor bazen gözle görünür şekilde fark ediyorum ben karnimda dalgalanma oluyor mesela oda olacak 😊
YeniGelinMeselesi Kahvemsi-05 herkesin gebeliğide vücududa farklı sizde bebeğinizi hissetmişsiniz evet zaten bebek olduğunu anlıyorsunuz o an cinsiyeti kız evladımın sizin ?😌
balbadem1 Kahvemsi-05 evet kız olacak bende baya tembel bu kız diyordum ama büyüdükçe daha net ayırt etmeye başladım ☺️ insan hemen oluversin istiyor ama onlar daha çok küçükler dediğiniz gibi hissedilemeyecek şekilde hareket ediyorlar birde detaylıya gittiğim doktorum plesantan göbeğinde o yüzden de Braz geç hissedersin dedi
Ahsennesli Kahvemsi-05 18. Haftada hissettim böyle pıt pıt dalgalanma gibi garip bir his anlatamadım ama
Sumeyyeky Kahvemsi-05 kızımın hareketini ilk 18+1 de hissttim göbek deliğimin altında soldaydı sanırım seyrime gibi hafif bir şeydi şuan 23. Haftada artık dışardan görünüp hissedilecek boyutta olduğu için sanki ilk hissettiğim hareketi değilmiş gibi geliyor 🤣
Kahvemsi-05 Sumeyyeky ya maşallah, cinsiyetini ne zaman ögrendiniz benimki hâlâ belli değil kendini saklıyor 😂🥺
Sumeyyeky Kahvemsi-05 15+3 de öğrendik biz doktor epey uğraştı hanımefendi kordonunu bırakmadığı için göremedik de sonra nihayet gösterdi 😁