Esra_Omer_21 İyi günler dilerim herkese☺️oğluma isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum uygun fiyatlı memnun kaldığınız tavsiye edeceğiniz bi sayfa site var mı yorumlarınızı bekliyorum 😇
MorKelebek54 Esra_Omer_21 ben bebesoilden yaptirdim. İcinde yastik battsniye ic zibin normal zibin alt ust tukum eldiven agiz mendili şapka önlük var kapida odeme ile 750 tl odedim gorselini de asagiya atarim
Azra8Engin Esra_Omer_21 butikbebecik ten yaptırdım instagramda ben 500 tlye yaptırdım Aralık ayında. Şu an 600 TL sanırım
ug_fa-3diplomalianne Esra_Omer_21 instagramın en uygun sayfasından yaptırdım çok da memnun kaldım baskısı kumaş kalitesi çok iyi yıkadım akma solma olmadı butikbebecik 🌺
MorKelebek54 Esra_Omer_21 daha yikamadim kuzum ama solma vs olcagini sanmiuorum yani oyle umid ediuorum en azidnan🤲🏻 tabiki yikadiktan sonra tekrar bilgi veririm sana almamis olursan. Yarin 28 haftalik oluyoruz 33. Haftamda felan yikarim diye tshmin ediyorum bi sirun cikmassa insallah o zaman tekrar görüşumu belirtirim☺️☺️
Azra8Engin Esra_Omer_21 henüz kullanmadım canım amaa kumaşı çok kaliteli. Ayriyeten yıkama talimatı göndermişler solma vs olmasın diye. Arkadaşım bu sayfadan alışveriş yapmış sıkıntı yaşamamış
ateenmommy Bebesoili çok öneriyorlar beğeniyorlar ben de oradan siparişimi vereceğim çok iyi duyum aldım 👌🏻
happymuti @Esra_Omer_21 Madre bebekten yaptırdım nakış baskı çok beğendim kargo dahil 660 tl ödedim ama değerdi
ozgekader Esra_Omer_21 butikbebecik güzel şuan 599tl bi fiyatı varken hemen sipariş ver derim sonra yükselicek fiyatlar bianne var ama orası biraz pahalı ama ürünleri çok güzel Oda aklında olsun ondada şuan indirim var
1prensesannesi__ Esra_Omer_21 bizim cinsyet belli degil piyasaya göre fiyatlar nasil bilmiyorum ama gafulbattaniye sayfasinda cikis takimi 1700 demislerdi modellerde cok guzel 😁
Esra_Omer_21 1prensesannesi__ 1700 çok fazla canım ya 🥹🥹🥹ben hatıra amaçlı istiyorum uygun fiyatlı olsa daha iyi olur☺️
cokbilmismom Esra_Omer_21 Ben solma ihtimaline karşı nakış olanlardan yatıracağım bir kaç sayfaya fiyat sordum Urasbebetasarımı diye bir sayfa bu takıma 875₺ dedi [https://mutluresim.com/images/2024/02/12/zCaFJs.png](https://) İstanbulbebektasarim 900₺ dedi bir tarz bir takıma [https://mutluresim.com/images/2024/02/12/zCaByj.png](https://) Bin tl üstünde fiyat verenlerde oldu tabi de onları eledim bu ikisi arasında kaldım
Esra_Omer_21 cokbilmismom ikiside çok güzel ilk oğlumda nakışlı yaptırdım çok memnunduö şimdi aynı sayfa yapmıyormuş
Esra_Omer_21 cokbilmismom canım istanbul bebek tasarım sayfasından sipariş verdin mi güvenilir mi yada ettafında veren oldumu