naaazz Ya karnimin icinde bi acima oluyo bastirsam cocuk var alt karnima dogru bi acima nasil duracagimi bilemedim napsam 😣
Pelinizm naaazz Valla bugün sabahtan beri bende kendime bu soruyu soruyorum 🙄 Ağrı değil acıyor karnımın içi anlamadım gitti gaz falan mı acaba🙄
Burcu35 naaazz 30.haftadan beri yaşadığım acı hele tekme attığı yerler bambaşka acıyor bide sırtını dayasın poposunu çıkarsın bayılıyor bende acıdan ☹️😂 doktoruma sordum ilerleyen haftalarda dahada artabilir hareketleri güçlendikçe dedi
naaazz Pelinizm ya gaz olsa anlamaz miyiz gaz degil bu aşagiya dogru midenin altinda bi aci..karnin acimasi nedir ya aciyo resmen
snmtrhn Pelinizm evet kizlar gazdan oluyo gecen ben ole iki gun yattim gaz sorununu halledince duzeldi
drytcvkarsln naaazz aynı haftamız senınle krnımın içindeğilde sol karın altında var bende o büyümeden olur dedıler bana
Teonam naaazz 12+2 benim de ve benim de öyle ağrı gibi acı gibi karnımda bir his var burda post açıp sordum bende kimse yazmamıştı bana ne olduğunu bende merak ediyorum sayende öğreniriz inşallah
naaazz Burcu35 yaaa oyle mi sizinkisi 30. Haftadan baslamis ama bnimkisi 4 ay olcak anca nye erkenden bu aci
Tugbamete Burcu35 ahh 38 de gör sen bide o popo sırt çıkarmaları diken mi var evladım diyorum valla 😂😂
Braalayan naaazz bana da aynısı oluyor sertleşme gibi bir nokta 1 saat ayakta kalayım başlıyor soluma yatıp dinlenince geçiyor
Tubaeyvzz naaazz bende 30+2 yim ve inanılmaz derecede rahatsızım bu konuda 1 haftadır ciddi anlamda ağrı değil acı var ne yaptıysam geçmedi çok huzursuz ediyo elimle dokunsam bile acıyo 😥😔😔😔
Burcu35 naaazz yani bişeyde diyemem ki yanlış yönlendirmek istemem benim doktorum tekmelerden kaynaklı dedi sen yinede doktoruna danışmadan birşey yapma😊
Burcu35 Tugbamete vallahi diken olsa bu kadar olur o haftaları düşünemiyorum bile 😂 karnım gerilmekten acımaktan bi hal oldu☹️ Şimdi bide ayak dayama huyumu çıktı keyfimiz maşallah😂