Aysen971 Merhaba sevgili annişler 28+2 olduk biz 💙🤰🏻Bugün kontrolümüz vardı paşamın kilosu 1208 olmuş doktorum iyi diyor 🙏🏻🙈 Sizler nasılsınız 🤰🏻 kontroller nezaman nekadar olmuş bebişlerimiz 👼🏻 Hazırlıklar nasıl gidiyor ?
Selim_Alparslan Aysen971 27+3 haftalığız bizde 👶🏼 Çok şükür bu günleri görmek nasip oldu 🥰 2 hafta sonra kontrolümüz var 🧚🏻♀️ Herşeyi tamam taşıma araçları kaldı sadece 🙂
emine-ernur36 Aysen971 Merhaba 29+1 bizde nasip olursa Cuma günü kontrolüm var Rabbimin izniyle sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin🙏Hazırlıklar ne alemde peki ☺️
Bgusta Aysen971 28 haftaligiz bizde 💙😍 yarin nasipse şeker yuklemesi yaptircam gec kaldim ama bakalim. En son 1100 du suan ne kadar bebegim blmiyorum 🤷♀️
Aysen971 Selim_Alparslan çok şükür rabbime canım benim birdahaki kontrol 32. Haftada bakalım ozamana neler olacak 😂 ay eksikler bende çok daha ya ☺️
kuyileyla Bende 28+2 deyim. ☺️ 2 hafta önce doktora gitmiştim en son 740 gramdı. Haftaya gideceğim bir daha kaç kilo oldu bilmiyorum. Ay bende hazırlıkları tamamlayamadım ama ne bulduysam alıyorum 😂 herkes liste yapar ben beğendiğimi alıyorum 🤭 şimdi nasipse bu hafta kapı süsü lohusa tacı felan öyle şeyleri halledeceğim.
Niss19 Aysen971 bizde tam bugün 28 haftalık olduk bizimde hersymz tamam bebek arabmz ve deterjnlarmz hariç. Deterjan olarsk uni baby i dusunyrm fakat hangisini alıcagimi blmyrm hasssa ciltler icin olan fln var kafam karıstı siz naptınız deterjan konusunda
TimuinMeliskdem Niss19 genelde arkadaşlarım deterjan olarak dalan ve durunun granül deterjanları kullandılar memnun kalmışlr yunuşakta yapmış çamaşırlarını
Elinsmom Merhaba. Biz de 27 haftalığız, en son kontrole 24 haftada gitmiştik 640 qramdı. Son günlerde beni üzüyo ama, pek hareket etmiyo, ne yapacağımı bilmiyorum. Kayınvalidemlerle birlikte yaşıyoruz, doktora her gittiğimizde aman ne gerek var diyo, ultrasona sokmamaya çalışıyo. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Bebeğimin nasıl olduğunu merak ediyorum😔
Aysen971 Elinsmom ciddi misin sen neden karışıyor okadar ne saçma 🤔 kimsenin dedipine bakma canım bu bebek senin kendi kararlarıbla hareket et!
Kbr19 Aysen971 benim kızımsa cok uysal hic rahatsız etmiyo annesini sagolsun bende uyutmamasini isterdim😄