Evet kızlar bebeğiniz sağda mı solda mı cinsiyeti ne canım sıkıldı post açmak istedim yüzük testi yaptığınızda ne çıktı🤭 çin takvimi ne diyor Rus takvimi ne dedi kan yenileme ne diyor Ben başlayayım ilk kızım da bebeğim soldaydı kız oldu bu bebeğim de sağda yüzük testi 3 defa yaptım 2 defa ileri geri bir defa yuvarlak çizdi Rus takvimi erkek diyor Çin takvimi kız diyor kan yenileme kız diyor Hadi bakalım anneler neler yaptınız pek fazla inanmam bu tür şeylere ama hoşuma gidiyor🤭 bir tane kızım daha olursa kızıma yoldaş olur diye çok mutlu olurum şimdi ben de bir tane kız kardeşim var benim her şeyimdir o Kızımda da öyle aynısını düşününce çok mutlu oluyorum Hadi bakalım anneler hangilerini yaptınız