Ecemp1610 aslında bi sıkıntım yoktu yaşadığım şehir küçüktü ve acil durumda başka doktora ulaşma imkanım yoktu, doktorum da iki hafta izne çıkacağım dikişini alalım artık ebe girerse doğuma sıkıntı yaşama demişti. Dikişi aldıktan sonra hızlıca açıldı 6 saat sonra doğurdum. Bebeğim bir hafta küvözde kaldı solunumu iyiydi ama enfeksiyon nedeniyle damardan antibiyotik aldı