Gunes009 Şükür ikili rakamlara girdik, serklajlıyım Hunileşme var ve bebek inanılmaz aşağıda hareket ediyor, dua bekleriz 🩷
Gulays Gunes009 sağ salim vakitlice ins ben 2 kez serkulaj yaşadım bu 2 gebeliğim serkulajli Perşembe doğumum var sana da sağ salim ins dualarım seninle ins
gata Gunes009 bizim de serklajımız yok ama riskli ikiz gebeliğimiz var. Rahim ağzı kısalığından ve bugün biz de son 99 🙏 çok şükür buralara geldik Allah hepimize zamanında doğurmak nasip etsin inşallah 🙏
Gunes009 Fdmeylm2 Allah razı olsun geçen haftaya kadar yatmıyordum ama Hunileşme başladıktan sonra hep yatıyorum
Gunes009 Gulays çok teşekkürler inşallah. Benim de ikinci gebeliğim ilkinde acil serklaj olup 35 te doğum yapmıştım. Bunda 14. Haftada oldum inşallah zamanında doğar
Gunes009 gata benim bebek sanki vajinada hareket ediyor gibi sizde de olmuş muydu, doktora söyledim bir kaç kere normal dedi son kontrolde yine çok aşağıya vuruyor dedim Hunileşme varmış
gata Gunes009 evet benim ikizler de çok aşağıda 30 mm rahim ağzı uzunluğu bazen asagıya doğru vuruyorlar sanki bi anda doğumu başlatacaklar gibi geliyor. Sürekli ayak altında yastıkla yatıyorum tuvalet yemek harici kalkmıyorum. Bu şekilde bebekleri daha aşağıda hissettim zamanlarda yastığı kalça altına koyup baş aşağı yatıyorum ve sanki biraz rahatlıyorum. Hunileşme nasıl bi şey acaba onun hakkında bi fikrim yok ?
Ecemp1610 Gunes009 bende ilkini 34 te doğurmuştum sizin 35te küveze girdi mi ve neden doğdu suyunuz vs mi geldi
Gunes009 Aysll33 ben de çok ağırlaştım sağa sola dönmekte zorlanıyorum sürekli yatmanın etkisi sanırım
Aysll33 Gunes009 benm gibi 🥸 kiloda aldm.yata yata yürüyüş yapınca dikiş acıtıyor yatınca belim ağrıyor sağlıkla kucağımıza alırız inşallah gunlerimzde yakın 🐣👶
gata Aysll33 belinizi yastıkla desteklemenizi tavsiye ederim ikili hamile yastığı var ben ondan almıştım 8 haftadır yatıyorum ilk haftalarda zorlandım ama şu an alıştım yastıkla destekleyince çok rahat oluyor hem arka belden ve kalçadan hem de karın altından yastıkla destekliyorum