Trabzonli o ottan bnde var hacıdan geldi ama onu ben çocuk için diye duydum ve bana öyle söylediler o yüzden içtim suya atıyosunuz kuru bi ot zaten ama tomurcukları var auda açılıyo auyun rebfide hafif değişiyo kadın her içtiği bardakta 2 rekat namaz kılıp dua ediyo erkek de içito aynı sudan ama namaz kılmıyo su bittikten sonra çıkarında 3 4 içinde tekrat eaki haline geliyo kupkuru oluyo internette satılanlara inanmayın nolur öyle mübarek bi otun orlarda ne işi var başka bi şeydir o kandırıyolardr itimat etmeyin onlara 😊