eozh rbulkr34 bende çok stres olup sürekli bir araştırma halindeydim ama akışına bırakın yoksa zaman geçmek bilmiyor
alxasovakovser Son adet tarihime göre 6 haftalıkken gittim doktora o ama 5 haftalık dedi .pek olumlu bi şeyde söylemedi düşük tehlikesi varmış 1 hafta sonra gel dedi.
rbulkr34 Betul-10 doğan hastanesini bıraktım cuma günü birunı hastanesine gidicem canım bol bol dua edin lütfen ❤️