rbulkr34 Bende 6.haftamdayım geçen hafta 5+6da doktora gittiğimde kalp sesini duyamadık dedi başınıza gelen var mı bu hafta perşembe günü gidicem ama çok korkuyorum
betilbetbet rbulkr34 ben de geçen hafta ilk öğrendiğimde gittim 6+1 olmuş 🙈 ama sadece keseyi gördü doktor kalp atışlarını duyamadı o yüzden haftaya tekrar gel dedi kan tahlileri vs de haftaya yaptır dedi ama bu bir hafta bir yıl gibi geçti mide bulantılarım halsizlik sürekli uyumayı isteme ama uyuyamama sindirim problemleri😭 çubuk krakerle beslendim resmen🥲 bugün biraz daha iyiydim bazı yöntemleri deniyorum bileklerde mide bulantısını önleyecek noktalar varmış akapunktur noktaları oraya bastırıyorım limonlu zencefilli su içiyorum ve kontrolü olan herkese sağlık diliyorum hayırlı huzurlu gebelik süreçlerimiz olur inşallah
Enfal_06 rbulkr34 7+4 de duyduk kalp atışını sizin daha erken 6 haftaya kadar alltan muayane ediliyor 7 hafta ve sonrası karından ultrasyonla muayane ediyorlar canım korkma duyulur daha minnak çünkü
emirtimr1 rbulkr34 inşallah canım benim ilk zamanların stresi heycanını biliyorum ama sen kendini strese sokmamaya çalış inşallah güzel haberler alırsınız🥹🤍🌸
rbulkr34 Hepinizin güzel kalbi ve güzel yorumları için çok teşekkür ederim içimi çok rahatlattınız İnşallah miniğimin kalp atışını duyarım , hepimiz sağ sağlim alalım bebişlerimizi kucaklarımıza ❤️
mom-2024 rbulkr34 benimde öyle oldu canım 6. Haftada duyduk bizde. Bazen 8.haftaya kadar uzuyor korkma ♥️
Arasmerve rbulkr34 Bende 1 hafta önce gittim kese oluşmuş bebek oluşmadı dedi cuma tekrar gideceğim çok korkum var
rbulkr34 Arasmerve aynen benimde kese var dedi 3 haftadır gidiyorum baya büyüdü kese içinde ben görüyorum fetüs ama sanırım gittiğim doktordan kaynaklı bir sorun var beni çok telaşa sokuyor stres altında kaldım
Arasmerve rbulkr34 Bende üniversiteye gidiyordum hep asistanlar var korktuğumdan başka hastaneye randevu aldım cumaya iple çekiyorum tek korkum bebek gelişmiş olsın çünkü daha bebek oluimamış demişti geçen hafta🥲
rbulkr34 Arasmerve İnşallah çok güzel sonuçlar alırız kötüyü düşünmemeye çalışıyorum ama doktor benim kafamı çok karıştırdı o yüzden düşünmemek elde değil