Bebikk_10 Kizim 4.600 gr doğdu doktor riske atmaya gerek yok omuz takılması vs olabilir dedi Gittiğimde 4cm açıklık vardi ve hiç ağrım yoktu aslında çok isterdim normal doğum ama mecburi sezaryen oldum bu yüzden:)