Fatos43 hayır kesinlikle ama devlet normale biraz daha yatkın ama özel de zaren ne istersen o sıkıntı olmadığı sürece benim doktorum son ana kadar bekledi bebek zsten benim zayıftı normal olacaktım sonra sezaryen olmak zorunda kaldım yani doktorları dinlemekte fayda var sezaryen da kötü bişi değil ben hiç bişi anlamadım ki mesela şuna. 2 doğumumu yapacağım hiç korku vs yok🥰