Ozgis1s Kubhar-21 valla ben yüzüstü bile yatıyorum yeterki uyuyayım diye ama yok 😂 bi üşüme geliyo bi terleme hormonlar nanay 😂
Serife3304 Ftsky bende 7 haftalığım 2.gebeliğim ama çok kötü geçiyor bulantım var bu sabah kustum inşallah devam etmez. İlkinde çok rahattım ama bunlar ikiz olduğu için sanırım zor geçecek gibi görünüyor
cagla24 Ftsky 10+3 olduk eylül başı gözüküyor doğum 🤰🏼 günü gününü tutmuyor bazen çok rahat geçiyor günüm bazen bulantılı halsiz 🥲
yeni-annelik chrysanthemum benimde 10+1 mide bulantım yok aman nazar değmesin böyle geçsin sürekli uyku hali bende de var sabah erken kalkamıyorum yataktan çıkmak istemiyorum
Anonim189 10 haftalık hamileyim çok şükür mide sorunu yaşamadım ama dişlerim çürüyor bazen ağrıdan hastanelik oluyorum parol serum takıyorlar🥺
Merve_31 Ftsky şuan aynı durumdayız benimde sırtım kopacak gibi ilk gebeliğim düşüktü sizce progesteron kullansam mi randevu gününe kadar ya
Eminkader01 Ftsky uygulamaya göre 6+1 henüz doktor kontrolüne gitmedim ara ara baş dönmesi dışında sorun yok şuan cok şükür kendimi hamile gibi hissedemiyorum iilk hamileliğim daha sıkıntılı geciyordu
Arasmerve Ftsky Bende 6+1im mide bulantım bitmiyor hep kusasım bacak kol ağrım bel kasık ağrım sürekli bide açlık hissi var 2. Ye hamileyim 😍
Feyy Ftsky 9+0 artık hafifleyecek mi dedikçe mide bulantılarım daha da kötüye gidiyor her şey kokuyor sanki geceleri de uyuyamamak cabası sabaha kadar 50 kere uyan dur
fatimafat Ftsky 7+1 ağız tadı yok sabah ve akşam bulantı ve kusmalar mide ağrısı ve yanması ama ağız tadımın olmaması hep midemi bulandırıyor
cansuko7 Ozgis1s kocaelideyim ben de. ikili testi ne zaman yaptırmayı düşünüyorsunuz 11. hafta erken mi olur acaba bir an önce yaptırmak istiyorum ilk gebeliğimde anomali vardı o yüzden sabırsızlanıyorum ben biraz:(
Yenidenanne_ cansuko7 ben 11+4 ün Ağustos sonu Eylül balı bekliyoruz ama sezeryan olacağım Ağustos diyebiliriz beni bugün çağırmıştı ikili test için ama Perşembe gideceğim eşki cinsiyeti de öğrenirim
Ozgis1s cansuko7 ben ikili testimi 12+2 de yaptırmış olacağım doktorum 12 ideal dedi ama 11 ile 14. Haftalar arasında yapılıyormuş zaten. Bence dayanabilirseniz direkt arası 12 de yaptırın tabi doktor daha iyi bilir ama