Gggg-12 aynı sancılar bende 28. Haftada başlamıştı şuan 37.haftamdayım doktorum bunun cok normal olduğunu söyledi hiç canını sıkma derim. Sancıların başladığında pozisyonunu değiştirmek seni rahatlatacaktır oturuyorsan ayağa kalk yatıyorsan otur gibi gibi. Genelde yorulduğum veya cok ayakta kaldığım günlerde daha sık oluyor. Bende bu yalancı sancıya Büyük tuvaletin varmış gibi inanılmaz bir sancı da eşlik ediyor hatta hiç stres yapma bunlar cok normalmiş